onsdag 15. juli 2015

Ny blogg, men fortsatt matvrak!

Jeg har lenge tenkt at jeg skal begynne å blogge igjen. Men tiden har gått ingen blogg har gjenoppstått (håhå..) Idag derimot, idag er dagen! Nye Matvrak - jeg ønsker deg velkommen til verden! Jeg har mange oppskrifter på lager og gleder meg til å dele.


Gamle Matvrak ligger fortsatt åpen, men etter tre år var lysten på noe nytt større enn lysten til å ta opp igjen noe jeg kanskje har vokst litt fra. Favorittene fra gamle bloggen finner nok veien hit, det er mange oppskrifter der jeg bruker mye så de vil jeg jo ha med på laget. Så håper jeg at det finnes noen der ute som vil lese og prøve oppskriftene mine - hvis ikke så får jeg jo et flott arkiv for meg selv!

Heng med da, første oppskrift kommer senere idag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar